2014. március 11., kedd

MEGHÍVÓ


Kedves Édesanyák!

Reméljük, már felírtátok a naptáratokba a
10. jubileumi Anya kimenőjét!
Mi már alig várjuk, hogy találkozhassunk 
április 5-én!
Nemzetközi keresztény Iskola Diósd, Ifjúság u. 11.
Program: 9h15-16h 30.
"Szeresd az életet"
Miben vagyok okos? (Intelligencia típusok)
Hogyan dícsérjük meg, és javítsuk ki a gyerekeket?
Túlélési praktikák zűrös napokra                                                   
előadók: Dr Kathy Koch és Rhonda Kasper
Bejelentkezés: 8h30-9h15-ig.
Kérünk Benneteket, hogy amennyiben velünk tartotok
ezen a lelki wellness-napon, mindenképp
jelentkezzetek április 2-ig, szerda emailben:anyaiszivek@gmail.com
vagy telefonon: +36-30-434-8249
hogy rendelhessünk Nektek ebédet. 
A részvételi díjat csak a helyszínen kell majd fizetnetek.
(3000 Ft meleg ebéd, italok, desszert, ajándékcsomag árát tartalmazza)
április 2 utáni jelentkezőknek nem tudunk ebédet biztosítani.
További információ: +36-30-576-2511
"A szeretet nem tesz rosszat a felebarátnak
A szeretet tehát a törvény betöltése"
(Róm. 13,10) 

HOGYAN BESZÉLGESSÜNK ISTENNEL? 

Amikor a szülőszobán gyönyörű kislányomra néztem, elárasztott az iránta érzett szeretet. Csodáltam édes kis lábujjait, a drága ujjacskákat a kezén és gyönyörű arcocskáját, és tudtam, hogy szeretni fogom ezt a piciny lánykát, akármi történjék is. Nem kell kiérdemelnie a szeretetemet, és soha nem is fogja elveszíteni azt, akármit is hoz az életünk.
 
Ez volt az a pillanat, amikor rájöttem, hogy Isten milyen nagyon szerethet engem. Nem kellett kiérdemelnem, és soha nem veszíthetem el szeretetét.

Elgondolkodtam azon a kapcsolaton, amire a kisbabámmal vágytam. A szeretetem olyannyira erős volt,
hogy megszakadna a szívem, ha lányom úgy döntene, hogy továbbáll és megtagad engem minden egyes nap;
ha nem bízna abban, hogy számára a legjobb döntéseket hozom, akkor is, amikor nem látja értelmét; ha
nem lenne kedve megosztani velem az életében megjelenő kérdéseit és érzéseit.

Mélyen belül tudtam, hogy ez az a kapcsolat, amilyenre Isten is vágyik velem.

Amit Isten akar:

Minőségi időt: ahogyan lehetetlen lenne kapcsolatot kiépíteni a lányommal anélkül, hogy minőségi időt
töltünk együtt beszélgetve, úgy lehetetlen Istennel kapcsolatot építeni, ha soha nem töltök időt azzal, hogy
beszélgetek Vele és meghallgatom Őt.

Bizalmat: Éppen ahogyan a lányom megtanult teljesen bízni bennem, mert bizonyítottam, hogy a legjobbat
akarom neki, Isten is bebizonyította, hogy érdemes bíznom Benne. Mint amikor nem tudom megmagyarázni
a döntéseimet a lányomnak, mert még úgysem értené, úgy az én korlátozott értelmem is lehetetlenné teszi,
hogy megértsem Isten összes döntését az életemre nézve.

Életem része legyen: Isten arra vágyik, hogy hálás legyek, együtt nevessek Vele, osszam meg az érzéseimet Vele – akkor is, ha az harag –, kérdezzem Őt, beszéljem meg Vele az aggodalmaimat. Ahogyan én részese akarok lenni a lányom életének, a legkisebb dolgoknak is, úgy Isten is ugyanerre vágyik velemkapcsolatban.

Az Istennel való beszélgetést nem kell túlbonyolítani. Társalogj Vele úgy, mint egy hozzád közel állóval! A
szavak nem kell, hogy hangzatosak vagy ékesek legyenek. Légy igazi! Ő önmagadért szeret Téged és ezen
semmi nem változtathat.

Amikor azon töprengsz, hogy Isten valóban törődik-e veled, akkor egyszerűen csak gondolj arra a kapcsolatra, amilyenre te vágysz gyermekeddel! Isten ugyanilyen kapcsolatra vágyik veled.

Isten vár Rád. Beszélgess Vele!

Írta: Connie Davis Johnson
Fordította: Faragóné Sárdy Emőke, aki nagyon hálás azért, ahogyan Isten tudja őt szeretni mennyei Atyjaként és
még beszélgetni is akar vele.

BARÁTOKRA MINDIG SZÜKSÉGÜNK VAN

„A mamakörben nem fogsz új barátokra találni. Találkozhatsz ugyan klassz anyukákkal, de a barátságok a saját nappalidban születnek majd.” Emlékszem, ezt a mondatot újra és újra elmondtam abban a mamakörben, amit évekig vezettem, még a Hearts at Home (Anyai Szívek) megalapítása előtt.

Azt akartam az anyukákban tudatosítani, hogy a barátságok nem születnek meg csak úgy maguktól, és attól sem, hogy hetente vagy kéthetente összejövünk más anyukákkal, hogy eltöltsünk egy-két órát egy mamakörön. A barátságok például akkor kezdődnek, amikor meghívunk egy másik anyukát magunkhoz egy csésze teára, vagy – ha nem szívesen fogadunk vendégeket – egy közös piknikre vagy a közeli kávézóba.

A barátság nem pottyan az ölünkbe csak úgy magától. A barátságot fel kell építeni. Időt és energiát kell
belefektetni. Meg kell teremteni. Sokszor az kell hozzá, hogy az egyik fél bátran kezdeményezzen.

Ha tagjai vagyunk egy anyukákból álló csoportnak, felhasználhatjuk ezeket a találkozókat arra, hogy
megismerjük a többi anyukát. Nem lesz mindenki a közeli barátunk, akivel együtt megiszunk egy kávét, de
úgy sose fogunk barátságokat kötni, hogy nem engedünk be senkit magunkhoz, és nem töltünk időt együtt
olyanokkal, akik tudnák, milyen is a mi életünk.

A barátnőm, Crystal egyszer elhívott sétálni – a mi barátságunk például így kezdődött. Becky barátnőmmel
egyszerre nyitottunk egymás felé, sok évvel ezelőtt. Lisával együtt dolgoztunk a Hearts at Home-nál, és a
munkatársi viszonyból lassan barátság lett. Ugyanez történt MarLo és Tonya esetében is. Szinte mindegyik
barátságom úgy kezdődött, hogy az egyik fél kereste a találkozást a másikkal a megszokott kereteken kívül
is.

Ha új barátokra vagy olyan anyukák társaságára vágyunk, akiknek hasonló korú gyerekei vannak, nem kell a világ végéig elmenni értük – a saját nappalinkban vagy a közeli játszótéren is fellelhetjük őket.
Lehet, hogy közben néhány olyan dolgot is meg kell tennünk, amit amúgy nem mindig csinálunk szívesen, de egy új barátság megér ennyi kockázatot!

Írta: Jill Savage (5 gyerek anyukája, 3 kicsi nagymamája, a Hearts at Home alapítója)
Fordította: Király Teodóra, aki három kislány anyukája Budapesten


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése