2012. július 17., kedd

Ha sátán kísért, azt mondom: NEM

A július 5-én tartott baba-mama találkozón Blanka készült igei gondolatokkal, melyet később osztok meg itt a blogon veletek.


Edit tanított nekünk új dalt (amit azóta minden nap énekelünk itthon):



Ha sátán kísért, azt mondom
nem, nem, nem!
Ha sátán kísért, azt mondom
nem, nem, nem!
Ha sátán kísért, azt mondom
menj tőlem, mert egy az én királyom:
Jézus!

Ha Jézus szólít, azt mondom
itt vagyok!
Ha Jézus szólít, azt mondom 
itt vagyok!
Ha Jézus hív, hogy kövessem 
indulok, mert egy az én királyom:
Jézus!







Következő baba-mama találkozó július 19-én, most csütörtökön! Várunk szeretettel!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek vagytok! Remélem mi is eljutunk szeptemberben. Szép nyarat mindenkinek! Vigyázzatok egymásra!:-) Edith és Ráhel

    VálaszTörlés